Wednesday, 4 November 2015

{Exploring} Zendleser Kofel - Autumn Feelings

geisler

//EN// I'm back! After 3 weeks of skiing I've finally find the time to write a new blog post. A lot has happend in the time I was away and I'm really happy to be blogging again. To start again I have an exploring post for you. I took this pictures yesterday and I hope you like them.

//DE// Ich bin zurück! Nachdem ich 3 Wochen auf Ski verbracht habe, habe ich endlich die Zeit gefunden einen neuen Beitrag zu schreiben. Es ist viel geschehen in diesen 3 Wochen und ich bin froh zurück zu sein. Um wieder zu starten habe ich einen "Exploring"-post für euch. Ich habe diese Bilder gestern gemacht un hoffe sie gefallen euch.

gipfel
Landscape
from the top
wörndleloch
zaun




Unterschrift Blog




No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment! I read all of them.

DESIGN BY SWEET ELECTRIC