Tuesday, 4 August 2015

Exploring || Peitler Kofel - Dolomits

geisler

When you read my blog for a while now you definatly know that I live in the Dolomits and that I love the mountains. HOME IS WHERE THE MOUNTAINS ARE!
On Sundays I like to go hiking in the mountains and I always take my camera with me. Last week we went on the Peitler Kofel - Sas de Pütia. With 2874 m it's one of the highest mountains in the UNESCO World Heritage.
Wenn ihr meinen Blog jetzt schon länger verfolgt, wisst ihr bestimmt, dass ich in den Dolomiten wohne und das ich diese Berge einfach liebe. ZUHAUSE IST WO DIE BERGE SIND!
Sonntags gehe ich gerne wandern und natürlich habe ich meine Kamera immer dabei. Letzte Woche waren wir auf dem Peitler Kofel - Sas de Pütia. Mit 2874 m ist er einer der höchsten Berge im UNESCO Weltnaturerbe.

Schlüterhütte Kopie gegenlicht peitler kreuz on top tata view



Unterschrift Blog




No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment! I read all of them.

DESIGN BY SWEET ELECTRIC