Saturday, 30 May 2015

Product Review - Maybelline Color Sensational 642 Latte Beige

header maybelline

I always wanted to own a lipstick, but I never found the right colour. One day I was in a beauty shop and I saw the Maybelline Color Sensational Lipsticks and yes they were on sale. I swatched some of them on my hand until I found this beauty. The colour 642 Latte Beige was the perfect match. I bought it straight away and since then I love wearing it.
Ich wollte schon immer einen Lippenstift besitzen, aber ich habe nie die richtige Farbe gefunden. Eines Tages war ich in einer Drogerie und ich bin zufällig auf die Maybelline Color Sentational Lipsticks gestoßen und ja sie waren vergünstigt. Die Farbe 642 Latte Beige war einfach nur perfekt. Ich habe ihn sofort gekauft und seit damals mag ich ihn einfach sehr. 
 
Latte Beige 642

The Colour 

The colour is a beautiful berry red. It suits my natural lip colour really good and that's also why I like it so much. The colour is not like boom in your face but it's adds something special to your lips.
Die Farbe ist ein schönes beeriges rot. Die Farbe ist perfekt für meine natürliche Lippenfarbe und deshalb mag ich es auch so gerne. die Farbe knallt nicht übermäßig, aber sie gibt eine spezielle Farbe.

swatches lipstick

Consistency 

The lipstick feels great on your lips. It doesn't dry them out and it makes them feel good. As you can see I'm really happy with my burchase. I really like this lipstick.
Der Lippenstift fühlt sich auf den Lippen sehr gut an. Er trocknet nicht die Lippen aus und sie fühlen sich gut an. Wie ihr sehen könnt bin ich wirklich froh mit meinem Kauf. Ich mag ihn wirklich.

maybelline color sensational

Which eye makeup can I combine it with?

As it makes you lips look dark you shouldn't wear a heavy eye makeup. Combine the lipstick with a simple eye makeup. I like to wear it with a golden brown eyeshadow. A simple eyeliner and some mascara look great too. Just put the focus on you lips. TIP: Always focus on either on your eyes or lips never on both because it's to much and it doesn't look that good.
Es macht eure Luppen dunkler aussehen und ihr solltet kein zu starkes Augenmakeup tragen. Kombiniert den Lippenstift mit einem einfachen Lippenstift. Ich mag es ihn mit einen gold-braunen Lidschatten. Ein einfacher Lidstrich und ein wenig Maskara sehen auf gut aus. Legt den Fokus auf eure Lippen. TIPP: Legt den Fokus nur auf eure Lippen oder auf eure Augen, aber nie auf alle beide.

lipstick


I'm happy with my first ever lipstick and maybe I buy an other colour. Right now I just can't decide which one I should buy. What do you think about this lipstick? Do you like the colour? Do you already have a Maybelline Color Sensational Lipstick? What is your favourite lipstick?
Ich mag meinen ersten Lippenstift und vielleicht kaufe ich mir eine weitere Farbe. Ich kann mich zur Zeit nur nicht entscheiden welche Farbe ich kaufe soll. Was denkt ihr über diesen Lippenstift? Gefällt euch die Farbe? Habt ihr vielleicht schon einen Maybelline Color Sensational Lippenstift? Was ist euer liebster Lippenstift?



Unterschrift Blog




No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment! I read all of them.

DESIGN BY SWEET ELECTRIC