Saturday, 9 May 2015

Easy Chocolate Cookie Recipe

cookie

Sometimes I feel hungry and I cook/bake something. Once I wanted to make some cookies and after being inspired by a Youtube video, I made up this recipe. I think this is one of the easiest recipes ever. You don't need a lot of ingredients and time.
Manchmal werde ich hungrig und ich koche/backe was. Einmal wollte ich Blätzchen machen und nachdem ich von einem Youtube Video inspiriert wurde, erfand ich dieses Rezept. Ich glaube es ist eines der eifachsten Rezepte, die es gibt. Ihr braucht nicht viele Zutaten und nicht viel Zeit.

cookies #1

Ingredients/Zutaten:
1 ½ tsp butter/Butter
2 ½ tsp flour/Mehl
1 tsp sugar/Zucker
2 tsp milk/Milch
1 tsp coco powder/Kakao Pulver

At first mix the butter and sugar. Then put in the milk and stir it. At the end mix in the four and put in the coco powder.
Now form your cookies and bake them for 10 minutes at 200°C.

Zuerst Butter und Zucker gut vermischen. Die Milch hinzugeben und durchrühren. Zum Schluss das Mehl unterrühren und das Kakao Pulver hinzugeben.
Jetzt müsst ihr nur noch Blätzchen formen und ab damit in den Ofen für 10 Minuten bei 200°C.

cookies #1

Cockies


Unterschrift Blog




No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment! I read all of them.

DESIGN BY SWEET ELECTRIC