Sunday, 26 April 2015

A Boring Sunday

_MG_0630

I don't know how you feel about these days but I normally hate them. It's the end of the week and I normally like to spend them doing something fun. The weather isn't that great which is a bit depressing. The whole week the weather was awesome. The sun was shinning and it was warm. Now on the weekend it's cold and cloudy. My father isn't at home and we are just lying around on the couch. I don't even know what we could do. I know, it's quite the boring situation. Something I hate to think about is that I still need to study for tomorrow. I need to write a good Maths exam so I need to study. I also have some homework to do. I should start writing blog post for the next week. I have some ideas but I still need to edit the pictures. Photoshop isn't working so I need to reinstall that too. Somehow today is a busy day but I feel like this won't be the most productive day. Let's see. How do you like this kind of posts? Do you like when I write a short post on Sunday? I may do that more often. I'll just write about some things I did the last week and what I want to do the next one.
I wish you all a great Sunday!

Ich weiß nicht was ihr zu diesen Tagen sagt, aber ich hasse sie. Es ist das Ende der Woche und normalerweise verbringe ich das Wochenende mit etwas spaßigen. Das Wetter ist nicht gerade einladend. Die ganze Woche war das Wetter super. Die Sonne hat geschinen und es war warm. Jetzt am Wochenende ist es kalt und bewölkt. Mein Vater ist nicht zu Hause und wir gammeln nur auf dem Sofa herum. Ich weiß nicht einmal, was wir tun könnten. Etwas, an was ich hasse zu denken, ist, dass ich noch für morgen lernen muss. Ich muss eine gute Mathe Schularbeit schreiben also muss ich lernen. Ich habe auch noch Hausaufgaben zu erledigen. Vielleicht fange ich ja an Blog-Beiträge für die nächste Woche zu schreiben. Ich habe einige Ideen, aber ich muss noch die Bilder bearbeiten. Photoshop funktioniert zur Zeit nicht, also muss ich es neu installieren. Irgendwie ist heute ein stressiger Tag, aber ich fühle, dass es nicht der produktivste Tag wird. Mal sehen. Wie gefällt euch diese Art von Posts? Gefällt es euch, wenn ich sonntags einen kurzen Beitrag schreibe? Ich könnte das ja öfters machen. Ich werde einfach über ein paar Dinge, die ich in der letzten Woche erlebt habe und was ich die nächste tun werde, schreiben.
Ich wünsche euch allen einen schönen Sonntag!




Unterschrift Blog




2 comments:

  1. It's pretty cloudy in London as well, perfect to stay indoors and just relax. Enjoy your Sunday

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I read all of them.

DESIGN BY SWEET ELECTRIC