Friday, 20 February 2015

{Music} Favourite Songs #2


I have already done a post like this quite a time ago (HERE) and I have changed my playlist a lot since then.
Ich habe euch bereits einmal gezeigt was für Musik ich gerne höre (HERE) und ich dachte mir, ich bring euch mal auf den neusten Stand, da sich viel geändert hat.

Love Me Like You Do - Ellie Goulding


This song is new to my playlist and I love it so much. Ellie Goulding's voice is perfect and this song points that out pretty well.
Dieses Lied ist neu in meiner Playlist und ich liebe es. Ellie Gouldings Stimme ist einfach nur perfekt und das Lied unterstreicht das nocheinmal.

Walk - Kwabs


Since I heard this song on the radio it's on repeat.
Seitdem ich diesen Song im Radio gehört habe, hör' ich ihn immer wieder.

FourFiveSecounds - Rihanna, Kanye West and Paul McCartney


Daaruum talked about that song in a video and I have fallen in love with it. The music video is great and their Grammy performance was awesome.
Ich bin durch Daaruum auf dieses Lied gestoßen. Das Musik Video ist super und ihr Auftritt bei den Grammys war einfach nur geil.

What I Did For Love - David Guetta feat. Emeli Sandè


I'm obsessed with Emeli Sandè's voice and I'm also a big fan of David Guetta.
Ich bin verrückt nach Emeli Sandès Stimme und zudem bin ich ein Fan von David Guetta. 

Footloose - Kenny Loggins


Since watching Footloose (2011) I'm obsessed with this song. Every time I hear it I want to start dancing.
Seit ich die Neuverfilmung von Footloose gesehen habe, bin ich verrückt nach diesem Lied. Jedes Mal wenn ich es höre, möchte ich am liebsten anfangen zu tanzen.

Wonder - Naughty Boy feat. Emeli Sandè


I found this song by accident and as I said earlier I just love her voice.
Ich bin duch reinen Zufall auf dieses Lied gestoßen und wie ich bereits schon gesagt habe, liebe ich ihre Stimme.

This Is How We Roll - Fifth Harmony


The only song I like from their album. I'm not a big fan but I like some of their songs.
Der einzige Song ihres Albums, den ich wirklich mag. Ich bin kein großer Fan, aber ein paar Lieder gefallen mir sehr gut.


My Playlist




Unterschrift Blog




7 comments:

  1. "Love me like you do" läuft bei mir momentan in Dauerschleife. Obwohl ich dazu sagen muss, dass ich nahezu alle Lieder von Ellie Goulding unglaublich gut finde. :)

    Liebste Grüße,
    Lisa von Ash Blonde

    ReplyDelete
  2. Ich liebe dieses Lied einfach und Ellie Goulding ist einfach nur super. Mir gefallen auch alle ihre Lieder sehr gut.

    ReplyDelete
  3. Great picks! I'm obsessed with FourFiveSeconds too :) x
    Elise @ Elise Dopson

    ReplyDelete
  4. Great post !!!

    I love your blog

    would love to know your thoughts on my new post Jadiee'sLittleBlog

    MyBlogloving

    MyFacebook

    I have also shared your blog with my friends :)

    Have a nice day

    Jade

    ReplyDelete
  5. I've never been a huge Rihanna fan, but I adore her new song...obsessed!

    Annabel ♥
    Mascara & Maltesers

    ReplyDelete

Thank you for your comment! I read all of them.

DESIGN BY SWEET ELECTRIC