Saturday, 13 September 2014

{UPDATE} My New Hair Colour

_MG_0509 Kopie

As you can see I changed my hair colour. I wanted to change something for quite a while now. Already in July I went to hairdresser and let her make some highlights. I wasn't really happy with the result. I wanted it to look much lighter but it didn't turned as I wanted it to be. After two months I decided to go to the hairdresser again. She dyed my hair again and it turned out pretty light, because she made a lot of highlights. At first I was shocked, because I didn't excepted it to be this bright but now I'm really happy with my hair colour.

Wir ihr sehen könnt, habe ich eine neue Haarfarbe. Seit langem schon wollte ich etwas verändern. Bereits im Juli bin ich zum Friseur gegangen und habe mir Stänchen machen lassen. Ich war nicht wirklich zufrieden mit dem Ergebnis. Ich wollte es heller, aber es wurde nich so wie ich es mir vorgestellt hatte. Nach zwei Monaten habe ich mich dazu entschieden nocheinmal zum Friseur zu gehen. Sie machte nocheinmal Stränchen und meine Haare wurden wirklich hell, weil sie wirklich viele Stränchen gemacht hat. Am Anfang war ich eher geschockt, weil ich nicht damit gerechnet habe, dass es so hell wird, aber jetzt bin ich wirklich zufrieden mit meiner Haarfarbe.

_MG_7804

I already have ombre since last year. I dyed it by my self but it turned out really yellow the last time. Now it fits perfectly my new hair colour and looks really cool.

Ich habe bereits Ombre seit dem letzten Jahr. Damals habe ich es selbst gefärbt aber in letzter Zeit war es sehr gelbstichig. Jetzt passt es super zu meiner neuen Haarfarbe und es sieht echt cool aus.

_MG_0513 Kopie
 
_MG_0519 Kopie


Unterschrift Blog


3 comments:

Thank you for your comment! I read all of them.

DESIGN BY SWEET ELECTRIC