Wednesday, 10 September 2014

My SUMMER In Pictures



Most of this summer I spent working but once a week I had free. Also this summer I shot some pictures and today I wanna share them with you.
If you already follow me on instagram (@thelittledxydreamer) you will already know some of this shots.

Die meiste Zeit in diesem Sommer habe ich mit arbeiten verbracht, aber einmal in der Woche hatte ich auch frei. Auch diesen Sommen habe ich einige Bilder gemacht und heite möchte ich sie mit euch teilen.
Wenn ihr mir bereits auch Instagram (@thelittledxydreamer) folgt, kennt ihr sicher schon ein paar Bilder.




I got those cameras from my grandpa. They are 60 years old and just wonderful.
Ich habe diese Kameras von meinem Großvater bekommen. Sie sind 60 Jahre alt und einfach nur wundervoll.
 
















Unterschrift Blog


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment! I read all of them.

DESIGN BY SWEET ELECTRIC